BYTT BLOGG!

Läsare, vad gör ni här? Jag har ju bytt blogg nu! Jag bloggar numera på www.linahansson.myshowroom.se! Följ mig där istället. Kände för en ny start och en fräschare blogg, som ni ser är jag inge vidare på att designa! Men hur som helst, vi ses där?

Give me everything tonight

Min dag i Paris
- Vaknade 06:30 imorse
- Påbörjade en bilresa på 5 timmar till underbara Paris
- Kollade på The Social Network och sov under färden
- Kom fram och checkade in på hotellet
(Vi har fan bott på sex hotell nu och fler ska det bli,
haha stört less på hotell nu)
- Åkte till Euro Disney Paris
- Gick runt och tittade på alla coola saker på nöjesfältet
- Träffade alla disney-figurer
(Peter Pan, Piff&Puff, alla prinsar och prinsessor,
Lejon Kungen och Musse Pigg för att nämna några)
- Åkte karuseller och såg Disney filmer
- Åt en otroligt god middag på Planet Hollywood med superbra musik
- 22:30 drog vi oss hemåt och nu så ska vi snart sova
Imorgon så ska vi strosa runt i själva staden, ska bli väldigt roligt och intressant. I övermorgon så drar vi förmodligen tillbaka till Tyskland för att åka till Skåne och Danmark. Jag är förmodligen på plats i Åre igen om en vecka ungefär! Ska bli skönt att komma hem faktiskt, saknar Nancy galet mycket. Har snart inte träffat henne på tre veckor? (Snart en månad, gaah) Men aja nu så ska jag sova, är stört trött! Ha det guld allihopa! Sorry för stört tråkiga inlägg, haha.

Paris

Packat och klart! Imorgon blir det underbara Paris och Disneyland. Taggad som fan! Har bara varit på Paris flygplats tidigare, aldrig gått runt i själva staden så det ska bli riktigt grymt, woopwoop. Hoppas ni läsare har det awesome vart ni nu än är och har ett grymt sommarlov än så länge. Once in a yeartime ju? Men nu blir det sängen om jag ska orka fem timmar i bil imorgon, ha det guld och kärlek till er alla.

I will fight for my love story

Igår så var vi i La Rochelle och idag är vi i Lorient här i Frankrike. Vi lämnade Biarritz och Hossegor bakom oss iförrgår, vilket jag tycker var väldigt trist och lame! Men igår när vi kom fram till La Rochelle så var det tydligen värsta festivalen och David Guetta spelade då bland annat. Vi hade hotellet (Ett design hotell men det såg mer ut som ett spökhotell med sina helsvarta smala korridorer, läskiga tavlor på svarthåriga tjejer (Tänk The ring med Samara) lyktor längst väggarna och konstiga händelser) precis bredvid festivalområdet så man såg allting! Shit vilket drag det var och fyfan vad bra det var. Riktigt awesome, det var inte lika tråkigt att lämna Biarritz då om man säger så.
Men nu så ska vi käka lite, har suttit i en bil hela dagen så är lite trött och seg efter det (böööhh). Jag vet inte hur länge vi stannar här i fina Frankrike, vi pratar lite om Paris just nu men vi får se hur det blir med det. Annars så åker vi vidare till Tyskland igen och sedan till Skåne och stannar där i några dagar. Time will tell helt enkelt! Men nu får ni ha det så bra, håller på att svälta ihjäl nu och orkar inte blogga mer, haha. Ha det guuuld!

Party like there's no tomorrow

David Guetta var sååå gryyyyym!
Nu så ska dra vidare i livet så vi får höras
mer någon annan gång, ha det guld!

Smile

David Guetta Live in France, baby!

You said I lied to you, now I'm going to prove you wrong. I am so much better off without you! This is my night and I will get the best out of it! You can't stop me now, I do what ever I want to do. You know, I am free!

Surfing!

Nu så ska vi byta till ett annat hotell. Vi ska bo på det hotellet vi har bott på tidigare när vi har varit här för en massa år sedan. Ska bli spännande och se om man kommer ihåg hur det såg ut där. Senare idag så kommer vi förmodligen hyra brädor och våtdräkter för ännu mer surfing, ha det bra allihopa!

Bia, Bia, Bia, Rritz, Rritz, Rritz!

Surfing, asså shiiet vad suveränt det är! Idag på morgonsurfingen så stod jag nästan upp på varje våg, so now we talking you know och tränarna är assköna. Peter var med och surfade idag dessutom och haha ett gott skratt förlänger livet, morgonunderhållning!
Efter surfingen idag så drog vi vidare till underbara Hossegor och hängde på en strand där, jättefint och mysigt! Idag fick man mycket färg. Vi har också varit på marknad här i Biarritz och jag köpte två efterlängtade drömfångare, tycker de är så otroligt fina. Men nu blir det sängen, ha det guld och underbart.

Wonderful Biarritz, I will never leave you!

Dagen i Biarritz
- Hängde på stranden och kollade på Roxy Pro-tävlingen
- Kollade in alla läckra surfkillar, haha!
- Drog till hotelltaket och kollade på utsikten och badade i takpoolen
- Käkade lite uppe på terassen
- Gjorde sig i ordning inför surfingen
- Drog till Marbella Beach för lite kvällssurfing
- Lärde känna en irländsk kille som hette Jaden
- Surfade i nästan två timmar, hääärligt
- Åt en god middag och beställde in allt själv på franska
(creeeed, det flyter på rätt bra med franskan faktiskt)
- Sprang ner till stranden med Tove och chillade
- Gick en sväng på stan med familjen
- Kollade på fyrverkerier eftersom det är Frankrikes nationaldag
- Och nu blir det sängen
Imorgon blir det morgonsurfing och sedan så drar vi
förmodligen vidare till Hossegor för mer surfing, awesome!

I think I find my heart in Biarritz, I will never leave this place!

Surfing in the Atlantic Ocean with an awesome sunset!

Sitter just nu här i en fotölj på hotellrummet och håller snart på att decka.. Just nu springer Peter runt med mina extensions, haha kvällsunderhållning. Alla surfkillar har bruna eller blonda slingor här så jag tror att Peter bara vill "go with the flow" liksom, vara lite mainstream.
Middagen var iaf superdelicious och surfingen ikväll var awesome! Klarade att stå på första försöket och sedan rullade det väl på ganska bra. Sista vågen jag tog så surfande jag in enda till stranden. Ikväll hade vi härlig stämning, fina vågor och en vacker solnedgång. Finns mycket mer att berätta men nu slocknar jag snart, är helt slut efter dagens surfing i Atlanten. Hoppas ni alla har det bra så hörs vi mera!

Reeeegn!

Regn, regn, regn.. Vi kunde inte surfa idag eftersom det blev så dåligt väder. Åska och grejor.. Meeen vi fick träffa våra surflärare och de andra eleverna iaf så det var roligt! Vi stod där allihopa med våra våtdräkter (dansade och snackade, haha) medans regnet öste ner. Vädret skiftar jättefort här, igår var det 33 grader varmt och strålande sol.
Ah juste, jag har fått prata en del franska också eftersom fransmännen tydligen inte kan engelska så bra. Så tur att man kan språket någorlunda! Men nu så ska jag platta håret och äta något, är vrååålhungrig! Hoppas ni har bättre väder än vad vi har iaf, ha det bäst så hörs vi allihopa. pussss!

Biarritz Paradise

Aloha, bonjouur!

Vaknade ganska tidigt idag och begav mig ner till stranden med tvillingsyrran. Våran kurs börjar först 18:00 eftersom det inte är någon bra surfing mitt på dagen. Man surfar antingen på morgonen eller på eftermiddagen. Tove och jag kollade iaf på dem som hade morgonsurfing och det var ganska roligt! Roxy Pro håller på just nu dessutom så det är lite tävlingar och skön stämning på stranden just nu.

Och jag måste bara säga det här hur töntigt det än låter. Men gud vilka snygga surfkillar det finns här! De flesta är svenskar dessutom och verkar jättetrevliga så det är verkligen superkul. Tove och jag surfar iaf med surfcampet "Friends of Aloha" och vi kommer ha våtdräkt, badshorts och rosa t-shirtar där det står "Biarritz Paradise Surfschool" på, haha.

Men nu så ska jag se till Tove, har satt på en film åt henne (The Karate Kid) och gjort lite mysigt. Hon fick jätteont i magen och hjärtat tidigare idag och det är ganska allvarligt eftersom hon är född med hjärtfel. Men ni får ha det så bra allihopa, uppdaterar nog mer senare! Puss.