Biarritz Paradise

Aloha, bonjouur!

Vaknade ganska tidigt idag och begav mig ner till stranden med tvillingsyrran. Våran kurs börjar först 18:00 eftersom det inte är någon bra surfing mitt på dagen. Man surfar antingen på morgonen eller på eftermiddagen. Tove och jag kollade iaf på dem som hade morgonsurfing och det var ganska roligt! Roxy Pro håller på just nu dessutom så det är lite tävlingar och skön stämning på stranden just nu.

Och jag måste bara säga det här hur töntigt det än låter. Men gud vilka snygga surfkillar det finns här! De flesta är svenskar dessutom och verkar jättetrevliga så det är verkligen superkul. Tove och jag surfar iaf med surfcampet "Friends of Aloha" och vi kommer ha våtdräkt, badshorts och rosa t-shirtar där det står "Biarritz Paradise Surfschool" på, haha.

Men nu så ska jag se till Tove, har satt på en film åt henne (The Karate Kid) och gjort lite mysigt. Hon fick jätteont i magen och hjärtat tidigare idag och det är ganska allvarligt eftersom hon är född med hjärtfel. Men ni får ha det så bra allihopa, uppdaterar nog mer senare! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0