Saga och Ebbas Kingdom Lidingö

Hey lovers! Ligger just nu i en nybäddad säng här på Lidingö med Ebba. Suveränt om ni frågar mig! Idag har jag dessutom hunnit med att vara med en vän som heter Fredrik. Vi gick runt på stan, pratade om livet, tog en fika på Waynes coffee och så har vi spanat på folk. Hur mysigt som helst! Sedan så drog jag vidare till min lägenhet, röjde upp lite, packade och fixade middag. Därefter så gick jag till Stureplan och mötte upp mina kusiner och deras dejter, trevligt trevligt! Jag och Ebba drog ut till Lidingö och resten är historia, hihi. Skön brud det där!
Igår så hade jag en rätt intensiv dag. Fick en dag själv i Stockholm och vad gör jag? Gick nästan Djurgården runt, gick på Vasa Museumet (stört snygga killar där! Trodde inte att jag skulle hitta det där. Men aja, man lever och lär) och sedan gick jag till Skansen och kollade på nordiska djur. Blev lite ledsen när jag såg att MiniSkansen var stängd. Ville jättegärna umgås med kaninerna, haha. Men fick nöja mig med vargarna, aja nice det med. Sedan så drog jag hem och kollade på Juliets letters, jättefin film! Grät av lycka på slutet. Förresten, shit vilka trevliga och charmiga människor det finns här! Jättemånga som kommer fram och pratar. Älskar det! Men nuu ska jag och Ebba sovaa. Imorgon blir det äventyr med Sagaaa! So over and out for this time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0