Surfing in the Atlantic Ocean with an awesome sunset!

Sitter just nu här i en fotölj på hotellrummet och håller snart på att decka.. Just nu springer Peter runt med mina extensions, haha kvällsunderhållning. Alla surfkillar har bruna eller blonda slingor här så jag tror att Peter bara vill "go with the flow" liksom, vara lite mainstream.
Middagen var iaf superdelicious och surfingen ikväll var awesome! Klarade att stå på första försöket och sedan rullade det väl på ganska bra. Sista vågen jag tog så surfande jag in enda till stranden. Ikväll hade vi härlig stämning, fina vågor och en vacker solnedgång. Finns mycket mer att berätta men nu slocknar jag snart, är helt slut efter dagens surfing i Atlanten. Hoppas ni alla har det bra så hörs vi mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0