Livet leker och Stockholm levererar!

Heysan allihopa! Här i Stockholm skiner människorna ikapp med solen, det är linne och shorts som gäller, killarna ger en gratis redbull med en schysst blinkning och kommentaren "Här får du lite energi i sommarvärmen, snygging!", shoppingen är grym, god mat vid vattnet och fötterna ömmar skönt (Kostar att ligga på topp) efter en härlig dag på stan. Kort sagt, livet leker och Stockholm levererar! Standard.
Jag måste tyvärr meddela att uppdateringen kommer att vara väldigt dålig under Juli-månad men det är något ni får leva med. Varför egentligen sitta inne vid datorn när det är nu på sommaren man lever som mest och bäst? Men hur som helst nu vet ni att jag lever och mår bra! Jag kommer att befinna mig i Stockholm, Lidingö och Frankrike så om ni har vägarna förbi så kanske vi ses nu när ni vet min destination. Annars så hoppas jag att ni alla får en superbra sommar (och det vet jag att mina fina läsare kommer att ha) uppdaterar er lite då och då. Ha det guld och underbart så hörs vi! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0