You only live once so dance, lose control and enjoy life!

- Käkade ravioli och myste lite, gööött
- Fixade mig och peppade med musik
- Bestämde date med Ebba
- Ebba kom hit och lekte ett tag
- Vi drog till Lokalen och fucka ur där en stund
- Gick upp till Tott - Teen Night Club
- Fuckade ur totalt med Mette och Tova
- Dansade hela kvällen, lökade sönder och skrek halsen hes
- Satt och pratade med Mette en stund
- Gjorde ett sista rave med mina dirty dancers
- Åkte hem med Tova, Mette och Sanna
- Tog ett stort glas mjölk när jag kom hem (Livsviktigt!)
- Pratade med Tove och en kompis på skype
- Lekte med min nya Iphone 4 en stund, wiie!
- Nu sova och drömma fina drömmar
And guys, don't forget..
You only live once so dance,
lose control and enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0