You can make it!

Heyhopp!
Kom nyss hem från en rätt nice dag i skolan. Det enda som var jobbigt var väl franska provet på morgonen men annars har dagen varit riktigt chill. På NO:n fick vi göra vad vi ville och sedan hade jag två idrottslektioner efter varandra. Jag kunde inte vara med på dem dock för jag var ju sjuk igår så jag gick på en promenad med skön musik i öronen istället och sedan hade jag läxläsning. Så dagen har typ bestått utav att vara med Linda och Martin, spela kort, spela spel på iphonen, lyssnat på musik och haft det slappt och kul.
Men nu är det inte så kul längre, om en halvtimme ska jag sätta mig ner med bilden, fysiken och SO:n. Men först ska jag käka lite och slappa men önska mig lycka till! Let's do this shit.
Jag och Linda idag efter lunchen,
visst är vi söta? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0