I live in the sunshine

Helluu! Sitter just nu ute i solen med Tove och Nancy på verandan med en kall dryck och steker. Underbart! Har varit på gymmet med Ebba och powerwalkat tidigare idag också. Skönt! När jag gick förbi Åre skola så stannade jag där ett tag och kollade på några äldre killar som jag kände. De spelade fotboll utan tröja, aldrig fel liksom? Haha. Sedan så drog jag ner till stranden med några och badade Nancy och köpte lite gott till ikväll. När Tove och jag drog hem så träffade vi rätt mycket folk så det tog typ en timme för oss att komma hem eftersom man träffade folk hela tiden som man ville stanna och prata med en stund.
Men nu är jag hemma och ska mysa med familjen och plugga lite, det blev en riktigt bra söndag faktiskt! Mycket håller på att ske i mitt liv just nu också och jag är glad över förändringen. Jag orkar inte slösa tid på hat, lathet, tveksamhet eller sorg längre. Nu vill jag uppfylla mina drömmar och agera! Jag vill förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0