Welcome to my crib

Det blev en hemma-och-vara-sjuk-dag idag igen. Både jag och Tove (smittade henne, hehe) är sjuka så nu har jag iaf sällskap. Tove och jag tog ett ryck när vi vaknade imorse och städade hela huset. Mamma är typ pedant så vi kände att det vore bäst att städa upp skitgöran vi har ställt till med medans hon har varit borta.
Men nu är det rent och fint! Skulle ha tagit före och efter bilder och köra "Cribs" så ni skulle få se hur fint jag och Tove har städat, haha. Sätta på mig massa blingbling och ba: "Welcome to my crib!" och visa er runt. Förresten varför ska dem som är med i det programmet alltid visa vad dem har i kylskåpet när de ändå inte har något speciellt där? Rika människor äter ju typ ändå bara ute eller så köper deras privatkockar med sig något när de kommer dit. Haha, tycker det är så fult bara.
Men aja, nu ska Tove och jag umgås, hosta, snyta oss
och käkat något så vi hörs senare antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0