25 sanningar om mig

1. Jag lekte aldrig med dockor eller barbies när jag var liten
2. Jag lekte däremot alltid med dinosaurier, hundar eller hästleksaker
3. Jag har alltid älskat djur
4. Jag har haft sju kaniner, fyra ökenråttor och två guldfiskar
5. Nu har jag bara en hund som heter Nancy
6. Jag kan störa mig oerhört mycket på fel stavning eller särskrivning
7. Jag är inte blyg, står för saker jag tycker och är ärlig
8. Jag var beroende av ett online-spel i 3 år (10-13år)
9. Jag hade läs och skriv-svårigheter när jag var mindre
10. Jag älskar alla årstiderna på sitt sätt
11. Jag tycker inte alls om godis eller kolsyra
12. Men jag älskar däremot kakor och bakelser
13. Jag älskar att favorisera reklamer och blir alldeles glad i själen när jag ser dem
14. Jag behöver ibland bara lyssna på en låt två gånger för att sedan kunna sjunga med i hela
15. Jag är väldigt kompakt och muskulös för att vara tjej
16. Båda mina föräldrar har varit med i landslaget
17. Jag är bara 1.51cm lång (det vill säga lika lång som Tila Tequila)
18. Jag älskar att äta saker som är lite smått brända
19. Jag klarar absolut inte av att äta för kryddade eller starka saker
20. Jag har lägenhet på Östermalm i Stockholm
21. Jag gillar inte alls utländsk mat
22. Finaste landet jag varit i hittills är Brasilien
23. Jag har varit brunett
24. Jag är en väldigt kärleksfull person
25. Jag har hållit på med över 20 olika sporter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0