Smile, people won't ask what's wrong

Sitter här och snörvlar, nyser och fryser. Idag har jag mest myst med Nancy, sovit, kollat på TV, lekt med datorn och mått dåligt. Längesen jag var sjuk faktiskt och mådde såhär dåligt. Ah juste, haglat har det gjort idag också, pissväder. Suttit här i vardagsrummet och kollat ut i våra stora fönster och bara sett hur det har öst ner. Men lite glad är jag iaf för tvillingsyster är hemma nu, har saknat henne.
Den här dagen har verkligen varit tråkig och dålig som fan. Men det ska den här dagen vara. 05 maj borde förbannas! Hatar femte maj. Den här dagen tog min pappas liv. Vad bitter jag låter men idag tänker jag vara det och det är faktiskt väldigt förståeligt. Nu ska jag ta mig en pizza (och ja, jag är ett feTTo nu och ska tröstäta) så jag blir på lite bättre humör, hörs senare.
Här får ni några glada bilder (så ni inte tror jag är ett monster)
jag har tagit på mig själv idag iaf, har ju haft tråkigt som bara den
och då var Photo Booth mitt enda sällskap och sysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0