You make me shine like a star

Min dag:
- Redovisade surf-film på franskan
- Kollade på en film på NO:n om världens uppkomst
(Jätteintressant film men tror jag somnade efter halva eftersom jag inte sover på nätterna, måste skriva på min kom-ihåg-lista att gå och lägga mig i tid asså, haha)
- Spela kort, dunka musik och dansa i cafeterian under rasterna, standard.
- Hade två idrottslektioner efter varandra (2,5 timmar)
- Vi körde LaCross, basket, fotboll och innebandy
- Handlade på ICA efter skolan (Vuxenpoäng! Men ja, sånt måste ju göras när man bor själv hemma)
- Lekte med Nancy när jag kom hem, gulleplutt!
- Snart så ska jag laga mat till mig och Nancy (Tove sover över hos en kompis så är ensam hemma med vovven)
- Plugga inför matte nationella imorgon, TAGGA! (kommer dö)
Så ja nu vet ni, nu ska jag ställa mig i köket och laga mat till min fru Nancy och sedan gå på en romantisk promenad med henne. Så vi hörs senare bloggN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0