Time is a healer

Nu sitter jag här och är sådär alldeles perfekt mätt efter en god middag. Favoritmaten såklart! Känns lite ensamt här hemma just nu faktiskt. Så van vid att minst Tove är hemma men aja, har ju min lilla vovve iaf! Eller så kanske någon liten filur har lust att hålla mig sällskap och sova över? Time will tell, time will tell. Nu så funderar jag på att gå och lägga mig i sängen och kolla på en film. Blir nog Harry Potter och döttsrelikerna del 1, har inte sett den ännu och man måste ju såklart se alla Harry Potter-filmerna! Det är en oskriven regel.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

väntar på del två:P

2011-05-04 @ 23:45:32
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0