31 maj - min dag

Min slappa skoldag:
(Man kan knappt säga att vi går i skolan mera,
vi har ju knappt lektioner)

- Kollade på två filmer
- Kollade på reklam-filmerna
- Vi 9or blev drogtestade
- Hade Hjärt och lungräddning (HLR)
- Spelade kort inprincip hela dagen
- Jag, Mette och Linda sprang runt på skolan och fulade oss
- Tränade på kör-sång
- Fixade i ordning inför vårsalongen
- Stojade runt på vårsalongen
- Kollade på uppträdanden och umgicks
- Helt slut när man kom hem efter från klockan 09-20:00 i skolan
- Umgås med familjen
- Leta upp kläder inför morgondagens brännbollsmatch
- Sängen (ÄNTLIGEN!)
Btw.. Vill också passa på att säga grattis till min fina vän Ronja som fyller hela 16år idag. STORT grattis till dig och hoppas du haft en underbar dag (Som du verkar ha haft) även fast jag var ganska frånvarande men du ska veta att jag älskar dig!

Lite bilder ifrån dagen:

I matsalen. Jag, Linda och Mette hjälpte till lite med den här skulpturen, busiga vi är va?
Ronjas tårta hon fick av Linus och Hampus! Fin va? Inte så svårt att se vad den föreställer.
Lite folk under vårsalongen
Fina Hampus i gulligt pannband som danstjejerna hade!
Söta sångfågeln Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0