I feel like I'm waiting for something that isn't going to happen

Precis gjort klart maten nu, masterchef Lina ohyeah. Tove och jag ska nog sätta oss ute på verandan och äta, solen skiner ju nu! Superhärligt. När vi käkat klart så ska Tove ut med hunden och jag ska sätta mig ner med lite plugg. Det är liksom bara några veckor kvar så måste fan kämpa på nu in i det sista. Fick ett MVG (Alla fick två lektions tillfällen på sig egentligen förutom jag men ändå kirrade jag hem MVG:et så lite stolt är man! ;) ) idag nu på sista lektionen dessutom och det peppar en lite att fortsätta i samma riktning.
En till bra grej som hände idag var att vi bokade klippning och slingning till mig nästa vecka. Sist jag var hos frisören var för över ett halvår sedan. Utväxten är seriöst över 10 cm, inte snyggt. Så nu ska det åtgärdas! Ska inte klippa mig speciellt mycket heller. Jag vill ju ha långt hår men jag gillar mitt axel-långa hår också. Jag gillar att variera mig så därför har jag hårförlängning ibland. Ska bli skönt att få fräscht hår igen! Verkligen velat göra något åt det länge nu. Men aja, nu väntar plugget så vi hörs senare. Puss!

Ja, ni ser ju.. Det ser ju förjävligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0