I will always love you, just let you know..

Sitter just nu och garvar åt våran reklamfilm, haha fulare film får man ju leta efter. Men aja, den är skön på sitt sätt. Ett bra och viktigt budskap med lite inslag av humor. Hmm, vad gör jag annars då denna osköna söndagskväll? Okey, oskön är den ju inte eftersom jag nästan garvar så jag gråter och chattar med några riktigt sköna personer.

Men det är liksom nästan standard på att säga att en söndag är oskön eftersom det nästan alltid brukar vara så. Alla sitter inne på söndagar typ? Astrist. DO SOMETHING ABOUT IT, HUH?! Okey chill out men ja, ni fattar vad jag menar. Men ja, innan jag går och lägger mig så ska jag gå och kolla vad Tove gör! Gör en sista uppdatering sen, ha det gött så länge! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0