You shine so bright like a friday night

Skönt att äntligen få helg efter 4 prov, 2 inlämningar och 1 muntligt prov. Den här veckan har varit så stört jobbig och det kommer nästa också att bli men det är bara att kämpa! Förresten kan man inte smsa mig just nu eftersom vi fortfarande håller på att greja med att få Iphonen att fungera.
Strax så ska jag ut med Nancy och laga mat. Typ mitt liv, haha. Känns som jag alltid är ute och går med Nancy. När det är klart så ska jag fixa till mig lite och sedan se vart kvällen tar mig, blir kanske Teen Night Club eller något. Time will tell helt enkelt! Men aja, uppdaterar mer senare om något roligare.. Nu ska jag njuta av helgens frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0