Show me the meaning of being lonely

Sitter här och slökollar lite på TV och tar det lugnt. Brukar inte kolla så mycket på TV men nu gör jag det faktiskt. Tycker det är rätt skönt att ha lite ljud och röster i bakgrunden. Blir så ensamt här i mitt rum annars? Jag tycker inte så mycket om att vara ensam. Visst, ibland är det skönt att vara ensam men det är inget ställe man ska stanna kvar vid.
Aja, har precis varit ute en timme med Nancy och det var så skönt att få lite luft och rensa tankarna! Somnade direkt när jag kom hem från skolan dessutom, var helt slut verkligen. Inte alls van vid att stiga upp tidigt igen! Vill bara ha lov igen. Men aja, man kan inte få allt! Nu ska jag sätta på lite skön musik och läsa en bok som alltid får mig på bra humör. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0