20 sanningar om mig

1. Jag kan inte svälja hela piller (t.ex alvedon måste jag bryta)
2. Jag älskar dressing och ketchup och har det nästan till allt
3. Jag kan nästan lyssna på all sorts musik
4. Jag följer ingen speciell "mall" när det gäller killar men jag har alltid fallit för sportiga killar
5. När jag låg i magen trodde mina föräldrar att jag skulle bli en kille
6. Jag skulle då fått namnet Hampus
7. Jag har alltid varit en såkallad "pojkflicka" men blivit mer flickig med åren
8. Mina största förebilder är mina föräldrar
9. Jag ser ingen mening med att börja snusa, dricka eller röka under 18års ålder
10. Mitt liv förändrades helt när min pappa dog och det är mitt livs största förlust och sorg
11. Sport är något jag alltid har älskat
12. Jag känner mig ofta ensam fast jag nästan alltid har folk runt mig
13. Jag skulle vilja bo i Kalifornien någon gång under min livstid
14. När jag var två månader gammal dog jag nästan i kikhosta
15. Jag har varit i över 20 olika länder
16. Jag har svimmat av utmattning
17. Jag har aldrig opererat mig
18. Jag har bott i Åre i hela mitt liv
19. Jag letar efter min mening med livet
20. Jag har en tvillingsyster och jag älskar henne mer än allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0