Plans and other stories

Nu så ska jag gå och lägga mig! Funderar på att ha det här på mig imorgon. Något som är väldigt somrigt men blir ändå lite vårigt tack vare pälsvästen. Så trött på alla vinterkläderna nu så känns skönt att äntligen få variera sig lite. Jag skulle egentligen till Stockholm i helgen med mamma och kolla in lite nya stockholms lägenheter på Östermalm och shoppa en del men både hon och jag har för mycket att göra nu i helgen så vi får skjuta upp det. Tråkigt!
Men istället blir det att tagga en jobbig skoldag imorgon och sedan Teen Night Club på kvällen! Nästa vecka drar mina föräldrar även till New York i någon vecka och då är det föräldrafritt ett bra tag, det gillar vi. (Kanske lite orättvist det där med New York men jag ska ju ändå dit till hösten istället) Då får man hela huset för sig själv och får göra vad man vill. Awesome! Men nu var det sängen som sagt.. Ha det bäst allihopa och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0