Think less, live more!

Hellu och förlåt för den urusla uppdateringen men jag är helt död. Skolan idag var rätt jobbig (Prov på Elektrokemi och jobbigt idrottspass av Olle med handboll, spökboll, evighetsstafett och lite inslag av slagsmål mellan två killar) och sedan direkt efter skolan så skulle jag, Tove, Mette och Karin filma för våran reklamfilm uppe i Ullådalen så vi har varit däruppe och sprungit i nästan två timmar efter skolan. Vad reklamfilmen handlar om? Time will tell, time will tell.
När jag kom hem så var Linda här hemma hos mig en stund innan hon åkte hem till Järpen med bussen och sedan så somnade jag på direkten, var helt slutkörd både psykiskt och fysiskt! Just nu ligger jag här i sängen och har ett stort begär efter ett enormt glas mjölk. Mina ben tar dessutom knäcken på mig! Har typ hur mycket träningsvärk som helst. Men ja, nu får jag inte sitta här och dega! Måste bli lite aktiv psykiskt igen och börja plugga Kina, har prov på det imorgon. Orkar inteeee! Men måste göras så ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0