Somewhere between reality and fantasy is destiny

Vet inte varför jag gör ett sådant här fult test. Tror det beror på bristen av saker att göra just nu och så tror jag det är intressant för er att veta faktiskt, just some bullshit about mister love and me, you know.
Är du kär i någon just nu? Nej, inte direkt men jag tycker om någon väldigt mycket.
Har du kysst någon idag?
Nej.

Har du kysst någon de senaste 20 dagarna? Ja, det har jag.

Har du ett förhållande? Nej, inte just nu.

Hur många har du varit tillsammans med? 6 stycken varav 1 jag anser som seriöst.

När går gränsen vid otrohet? Pussar eller när man märker att den ena partner beter sig för flirtigt mot en annan person.

Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej, det har jag inte.

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej varför skulle jag? Skulle vara ganska onödigt och taskigt tycker jag.

Är du romantisk? Ja, det är jag nog. Tycker om överraskningar och allt sånt där typiskt romantiskt som blommor och choklad, haha.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej, inte direkt. Men jag har vetat om att den personen har varit intresserad av samma kille fast det var jag som fick killen i slutändan. 

Är du svårflirtad? Ibland, ibland inte. Beror på hur pass intresserad jag är av killen.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, det är klart.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Ja, fast mest på skämt.

Har du lekt med någons känslor? Ja, fast jag förstod inte att jag gjorde det. Jag trodde den var med på samma villkor och också höll på så fast på skämt.

Vem var din första riktiga kärlek? Alltså.. Jag har ju varit kär och sådant innan men jag anser ändå Axel som min första riktiga kärlek.

Har du haft sex med över 20 personer? Nej, absolut inte.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 18 månader ungefär.

..och ditt kortaste? Några dagar, haha.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vet inte. Just nu vill jag nog vara singel men om det dyker upp någon mitt hjärta slår lite extra för så bangar jag inte. 

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, aldrig inte ens när jag var yngre. Alltid trogen!

Är du en bra pojk/flickvän? Jag vet faktiskt inte, jag hoppas det. Mina ex har svaren, haha.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? Privat.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej, inte direkt.

När fick du din första kyss? Kyss med tunga? år 2009 2 maj, var 14år.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 24 år och pappa var 29 år.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej, faktiskt inte.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, skulle jag aldrig göra. Bara för det kändes bra då kommer det absolut inte göra det för all framtid. Allting kan förändras på bara en sekund.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0