Everything happens for a reason

Min kväll:

- Diskuterade och argumenterade affärer med mina föräldrar
- Kollade på Hockey (Sverige vann, YEEES!)
- Åt favorit maten med hela familjen
- Dunkade musik med Tove och så fixade vi oss
- Drog till Lokalen och hängde med Soulie och Tobias
- Gick vidare till Fridas, Emmas och Josefins fest
- Var rätt trött men det blev ändå en del dansande och festande
- Var typ med Linus Nykvist hela kvällen
- Det spårade rätt mycket, var alltifrån årgång 90-95 där
- Jag tror grannar klagade och så var polisen påväg så alla var tvungna att dra
- Innan jag och Tove drog hem så tog våra grannar Jens och Tobias hand om oss
- Jens och Tobias skjutsade hem oss
Nu så ska jag äta kvällsfika, skypa med en killkompis och prata med syster en stund. Som sagt så skjutsade mina grannar hem mig och Tove och innan så sa dem till alla killar att sluta hålla på flirta och vara jobbiga mot oss. De flesta tycker det är så roligt att träffa tvillingar så alla vill typ hälsa? Visst, det är ju bara kul men ibland blir det ju för mycket om ni förstår. Så det var rätt skönt att dem var där och tog hand om oss lite faktiskt. Jag tycker väldigt mycket om fina mina grannar, Jens och Tobias! Vi lekte typ varje dag när vi var små och dem litar jag på. Men aja, nu ska jag göra det jag ska och sedan sova! Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0