You have to be unique, different and shine in your own way

Heyhopp!
Hemma från gymmet nu, tränade ungefär en timme med föräldrarna. Jag tränade kondition (löpning) och körde styrka (armar, rygg, ben, mage) så nu är jag alldeles skönt mör och trött. Så stört skönt att träna direkt efter man har vaknat, man får så mycket energi då! När vi hade tränat klart så drog vi och handlade mat. Så kul att handla tillsammans med dem för då får jag bestämma vad vi ska äta, och jag lovar er det då blir det är gott! Mamma var så söt innan:
Mamma: "Men jag vill inte handla när jag är alldeles svettig!"
Jag: "men kom igen, sluta noja nu!"
Mamma: "Men det är så himla ofräscht!"
Jag: "Mamma, kom igen. Det är bara bra att säga att man har precis varit och tränat. Ingen minns en innesittare liksom? Syns du så finns du! Vila gör man i graven."
Mamma: "Det har du rätt i Lina och förresten så det regnar ute! Då märker ingen, gud vad bra!"
Jag: "Suck.. Vad du ska hålla på, haha."
Men aja, nu så sitter jag och kollar på Lady Gaga - The Monster Ball Tour, såg det live i globen för mer en ett halvår sedan. Så stört bra show, Lady Gaga är verkligen sjukt bra! Hon har ett jättebra budskap i showen och hela uppträdandet är superbra och alla låtarna är ju grymma! Diggar verkligen henne. Men aja, nu så ska jag käka något av det nyinköpta och fortsätta kolla, hörs senare! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0