If something changes your life or feelings, let it!

Kom nyss hem ifrån byn, var och käkade med Mette och Linda på Max, mina två alpin-brudar! Skolan var väl helt okej idag med svenska, musik och matte på förmiddagen. På eftermiddagen så drog hela klassen iväg till Holiday Club och simmade. Var faktiskt väldigt roligt, borde göras oftare! Dagen idag har varit riktigt bra faktiskt även fast det är fredag den 13onde.
Just nu är jag rätt trött och avslappnad efter simningen. Tycker att man verkligen ska prestera när man gör något sådant där så därför simmade jag på bäst tid och gjorde de 10 rundorna snabbas även fast jag fick ta en liten battle mot Mette i slut spurten, hehe. Men aja, den lilla hamburgare på Max satt verkligen fint efter simningen, tre vrålhungriga brudar stormade Max, haha. Men nu så ska jag ta en liten powernap och sedan fixa i ordning mig för kvällens äventyr! Hörs senare, pussN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0