They call me freedom just like a waving flag!

Ibland suger det att vara hundägare. Nancy kräktes nyss på mattan och gissa vem det är som måste ta upp det? Jo, JAG! Fy, usch och blä! Skitgöra.. Hon fäller nu också som bara den så fick nyss ställa henne i hallen och borsta av henne. Vaknade upp nu imorse med massa hårtussar runt om mig, kändes som att sova med en massa små håriga möss.
Förresten, gud vad många inlägg det blivit om Nancy nu på sistone. Jag är inte kär i henne om ni tror det, haha. Bara råkat bli så när hon och jag har bott själva hemma och sådant. Men aja, hörs senare. <--- "Standard hejdå" nu för tiden typ?
Det som blev kvar av Nancy efter borstningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0