The sun makes me smile every single time I see it

Heysan!

Kom nyss hem från skolan, gjorde matte nationella imorse och det gick väl skapligt bra. Satt och pluggade i 4 timmar igår med tvillingsyrran så därför var det så dålig uppdatering. Hon har ganska svårt för matte så måste vara hennes hjälp-lärare så hon lär sig allt och förstår.

Nu i slutet av dagen så hade jag idrott i 2 timmar så det var roligt. Vi körde terminator sista timmen så det var bara att kötta. Timmen innan var det typ dans och cirkus-lära, haha. Vi fick sluta en halvtimme (once in a lifetime) tidigare idag dessutom så jag och några andra brudar låg ute i solen och snackade. Superhärligt! Vi borde ju få kompledigt när det är sol tycker man. Man dör ju inne i skolan när man inte får vara ute!

Men iaf nu är jag hemma och ska strax gå ut och powerwalkaa med Nancy! När det är klart så ska duscha och sedan sätta mig ute på verandan och plugga Andra Världskriget. Jag har prov på det imorgon! Så ja nu vet ni, uppdaterar mer senare om något roligare. Kände att det här inlägget blev rätt trist, haha.

Glaaad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0