The sun is all you need right now

Aloha everybody!
Sitter just nu ute på verandan i bikini och steker med en redbull. Det är underbart väder just nu, 30 grader tror jag! Känns verkligen som att man behöver solen nu efter vinterns mörker. Skolan idag var rätt rolig men jag brände ett hål i en av mina Abercrombie and Fitch-tröjor när jag svetsade på slöjden så det sög. Tröjan började typ brinna så jag fick panik verkligen! Såklart ska Linus gå förbi då och garva åt mig, haha. Men aja det gick bra, blev bara ett litet hål.
Men nu så ska jag käka och sedan dra ner till stranden med Tove och Nancy. De har hittat två jättestora frigolit-bitar som vi ska åka flotte på, hahaha. Omogna tjejer men vi bryr oss inte! När det är fint väder ska man vara ute och helst på sjön! Så nu ska vi ut och leka pirater, leta skatter och flaskpost! Fast jag tror dessvärre vi bara kommer hitta en massa döda lämlar som flyter omkring vid vattenbrynet, lagom mysigt sådär. Men aja, vi hörs senare! Nu ska vi på upptäcktsfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0