Surf camp - Friends of Aloha

Snart så är det bokat.. Det jag har väntat på så länge! Åka till Biarritz i Frankrike på surfläger och träffa personer från hela världen och lära mig att surfa. I sommar blir det äntligen av och det kommer bli så roligt! Man får välja om man vill leva efter den äkta surfandan och i "Aloha-stil" eller på 4-stärning hotell.
Aloha-stilen innebär att bo ute i tält runt lägerelden men det kommer även finnas ett stort huvudtält med musik, film, kök och annat nödvändigt. Man kommer även få lära sig om Aloha-kulturen och leva som det, kan nog bli spännande så funderar på att välja det faktiskt!
Min surftränare kommer antagligen heta Mathieu Cerramon och är en av de bästa surfarna i Europa, kommer även finnas svenska surftränare från landslaget där så det känns jättebra! Surflägret heter "Friends of Aloha" och äger som sagt runt i Biarritz. Jag ser verkligen fram emot det! Längtar verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0