Strawberries

Sitter just nu här och chillar framför TV:n med en skål jordgubbar och ett stort glas mjölk. Leker lite med iphonen (Försöker lära mig allt) och ska strax äta min favorit-maträtt. Korv och makaroner - Snabbt, enkelt och alltid gott! Alltid älskat och kommer alltid att göra, haha. Jag är väldigt enkel av mig när det gäller mat, jag behöver inte något stort, maffigt eller svårt. Jag äter nästan all svensk mat men kan dessvärre nästan inte äta någon utländsk mat alls, tycker det är oerhört äckligt faktiskt. Vet, är udda.
Men aja, just nu har jag det så bra man bara kan ha det! Nu ska jag njuta av mina goda jordgubbar och bara njuta av livet i det här underbara ögonblicket, haha. Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0