Sebastian Professional Flaunt Trilliant

Tänkte rekommendera ett bra värmeskydd till er alla som använder värmestyling (Plattång/Locktång) till erat hår. Jag är ju egentligen född med självfall och jag trivs inte alls i mina lockar så jag är trogen plattången och tämjer mina lockar nästan varje dag med den. Jag slarvar väldigt ofta med värmeskydd men nu så ska jag verkligen försöka och det känns bra att ha hitta något som luktar gott, ger mer glans och har hittills fungerat väldigt bra!
Produkten heter Sebastian Professional Flaunt Trilliant. Innan användning så ska den skakas och bli grumlig eftersom den innehåller vårdande oljor som stärker hårstråna. Jag tycker att det här värmeskyddet luktar väldigt gott och påminner om doften man har i håret när man precis har lämnat frisören. Det känns så fräscht och som sagt ger den rikligt med glans! Priset ligger runt 200-300 kronor tror jag men det är det värt! Jag rekommenderar den verkligen och det blir inte sämre heller när den har det fina namnet "Sebastian".
Kallar den faktiskt för Sebastian, min fina lilla Sebastian. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0