Sa jag att livet lekte?

Sitter just nu här i köket och äter lite djupfrysta hallon direkt ur påsen. (Och nej, jag är för lat för att värma dem eller göra smoothie av dem) Det är så otroligt gott! Jag funderar också på att gå ut och ta en springtur! Fick en sån otrolig energi utav min powernap jag tog nyss. Men dessvärre måste jag plugga så det får vänta..
Ska upp på gymmet sedan runt 21-22:00 och ha kvällspass med Ebba, blir nog mysigt! Gymmet för oss själva så vi kan stöna, skrika och kämpa som djur. Beach 2011 är snart här deusstom så dags att lägga på ett kol! Men nu är det dags att börja redigera och fixa ihop filmen till engelskan, ha det guld så länge allihopa!

Kärlek!
Utanför mitt fönster och hah, man ser mig i glaset, fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0