Welcome to the world

Skolan idag har varit rätt stressig. Hade prov på andra världskriget idag och direkt eftersom så hade jag muntliga nationella i matte i slutet av dagen. Visste inte att jag skulle ha det idag så ja, haha. Det fick bära eller brista! Men det gick faktiskt helt okej. Efter skolan så drog jag och tvillingsyrran direkt till frisören och slingade och klippte håret. Sitter här i mitt nya hår och det känns så himla fräscht! Äntligen av med utväxten och det slitna.
Nu så ska jag, Tove och Nancy gå och mysa med mamma framför "Du blir vad du äter". Vi tycker såna program är rätt intressanta och så blir man motiverad till att träna. Men ha det så bra, uppdaterar mer senare. Nu ska jag mysa med min fina lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0