No one can take my smile from my lips right now

Hey, hey, hey! Hemskt mycket hey.
Behövde en rast från mitt intensiv pluggande just nu. Känns skönt att idag checka av vissa tråkiga saker från "my to do-list". Känns riktigt bra att allt det här pluggandet snart är över, avlider ju. Nu ska jag lyssna på lite nice musik, pusta ut en stund, chatta lite med några schhhöönaa lirare och ta en god kvällsfika. Har en sån där duktighetskänsla över mig själv just nu. Känns bra ska ni veta! Känns bra att checka av sånt här.
Franska prov, Check
Göra ett eget geografi-prov om USA och svara på sina egna frågor, Check
Bilduppgifterna, check
Och snart så är även fysiken klappad och klar.
Bara matte, svenska och musik kvar och sedan är jag KLAR med nian!
Hur bra, FÖR BRA! Btw.. Gillar mina ögon på bilden nedan,
mina ögon såg så intesivt blåa ut, fiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0