My life is perfect in this moment

Min dag har väl sett ut såhär kort sagt:
Skolsyster - Kolla mitt synfel och prata om livet
Träslöjd - Spraya min skål och leka kines med Mette och Emma
Hemkunskap - Göra tre-rätters, stört gott. Nu är man tjock och fet!
Ha picknick med Tove och Ebba
Uträtta lite ärenden
HEMMA!
Softish dag verkligen. Just nu så springer mamma runt som en liten kanin och tjuter av glädje. Hon har just gjort en stor och bra affär, hon ska till New York nu på onsdag, våran friggebod håller på att få ett ordentligt plåt-tak, hon ska färga håret svartare ikväll och hon är bara allmänt lycklig min söta lilla mamma.
Jag är också lycklig för snart är skolan slut, kylskåpet är fyllt med goda saker, jag har snart FF i en vecka och då kan man göra vad man vill när man vill, jag spanar på snygga snickare som fixar friggeboden, jag ska träna ikväll och jag är liksom snart FRI! Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0