Music is love in our ears

Sitter just nu hemma hos finaste Johannes. Vi ska plugga lite elektrokemi tillsammans eftersom jag har prov på det imorgon men kan ingenting, så jättesnällt att du hjälper mig bror! Love u. Vi ska även prata om lite annat smått och gott som t.ex våra privatliv och sådant, behövs säger jag bara. Bra att jag har Johannes också som kan se saker och ting lite från killars perspektiv också, hehe.

Hum, skolan idag var ändå riktigt nice. Jag och Linda har typ mobbat Martin hela dagen, hahah. Åh gud vad vi tre har skrattat idag, helt sjukt! Men aja, nu är Johannes strax klar och vi ska snart äta middag och sedan blir det plugg och snack. Ha det bäst allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0