Music is life

Nu sitter jag och Tove här i våra onepieces och tar det lugnt. Vi har precis ätit en supergod middag och ska strax ut och gå med våran lilla hund tillsammans och ha lite twintalk, alltid lika mysigt och dessutom nödvändigt. Känns så bra att ha en person som varit med en hela livet, vet allt om en, bott med en jämt och är i samma ålder så den kan förstå exakt vad som händer i ens liv. Jag älskar dig Tove, det vet du.

Hoppas ni får en jättebra söndag och att ni inte tog ut er allt för hårt under valborg. (Kanske lägger upp lite bilder från Valborg sedan om jag orkar, tar ju sån himla tid att ladda upp dem bara.) Imorgon är det skola och jag är definitivt inte peppad på det. Men ja, vi hörs senare.
Love music.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0