Live in the sunshine with love

Nu är jag och Ebba hemma från våran powerwalk. Alltså en powerwalk ger en så mycket! Skönt umgänge, träning, sol, skratt, glatt humör och en underbar pratstund! När vi hade kommit upp efter den jobbiga Tott-backen så satte vi oss på en gräs-plätt och kollade ut mot Åre. Det var så stört bra utsikt och så underbart. Perfekt väder, sol men lite blåsigt så det inte blev för varmt. Skulle tagit bilder om jag kunde men hade ingen kamera med mig. Jag och Ebba ska försöka göra den här powerwalken till en vana varje söndag. Det ger en verkligen allt!
Men nu så ska jag och Ebba ställa oss i köket och fixa i ordning lite mat, lyssna på musik, njuta av vädret på verandan och fortsätta våran fina pratstund. Ha det bäst allihopa, hoppas ni får en lika bra dag som oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0