Kompis det går bra nu!

Jag och Tove ska strax dra ut på fjällvandring med Nancy och sedan blir det nog gymmet. Det blev ju så fint väder nu så vi känner att vi borde ta tillfälle i akt, once in a lifetime det är fint väder i Åre liksom? Så bara att snöra på träningsskorna och sätta på sig kläderna och ge sig ut! (Trots mitt skavsår på lilltån, men aja sluta noja nu! Man lever bara en gång..)
Förresten mamma och Peter har precis kommit hem från New York så nu har vi fått en massa presenter (Wiieey!) från bland annat, Abercrombie and Fitch, Hollister, Top Shop m.m! Kommer kanske bilder på det senare. Jag har även fått en annan gåva som jag inte får berätta här. men iaf, "kompis det går bra nu!" ;)


Gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0