Just like seasons, people change.

Heyheyhey, hemskt mycket hey!
Vaknade nyss och kollade ut genom fönstret direkt. Bemötandet var inte det jag hade hoppats på så gick och la mig igen och grät en skvätt. Okey, inte riktigt så kanske.. Men seriöst, vart är solen? Ett utav världens olösta problem och frågor. (Eller så är det inte det för solen gömmer sig bara BAKOM molnen, Lina?) Blir ju deprimerad.
Men aja, livet går inte ut på hat eller sorg utan glädje och kärlek! (Hippie-style but I like it) Så nu ska jag sätta på mig lite mysiga kläder, kolla vad dagen har att erbjuda och bara ta allting som det kommer. Hoppas er dag blir braa också, uppdaterar mer senare. (Fan, vilket stört inlägg det blev.. Men jaja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0