Inspired by everything

Medans det är regn och blåst här i tråkiga Åre så har mamma och Peter strålande sol och steker runt på New York Citys gator. Mamma har köpt jättemycket nya grejor till oss! Känns bra ska ni veta, heh. Jag och Ebba har iaf typ kollat på 1/4 av Justin Bieber-filmen. Det är något knas med min internet åtkomst så filmen buffrar jättemycket, supersegt.
Imorgon så blir det att kliva upp rätt tidigt för jag och Linda ska iväg till stora staden Östersund och shoppa lite grann! (Ännu mer kläder till mig, wiihoo) Blir nog roligt och mysigt. Men nu så ska jag och Ebba fortsätta att zappa runt lite på TV:n och umgås. Myskväll! Ha det guld.
Ett meddelande jag fick av älskade mamma på facebook, nice eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0