I love you and your personality

Heysan!
Idag har jag känt mig ganska sjuk men jag gjorde det viktigaste innan jag åkte hem, lämnade in MVG-uppgiften i NO och gjorde prov på Kina och sedan drog jag hem. När jag stod och väntade på bussen så åkte Olle Rolén förbi, han frågade om jag ville ha skjuts och det ville jag ju! Det var roligt att träffa honom, var liksom ett tag sedan sist. Han är en gammal alpin-åkare som har varit med i landslaget och sådant tidigare. Pappa och han var väldigt goda vänner.
När jag kom hem så gick jag och la mig direkt men nu är jag vaken och ska strax sätta mig vid plugget. Det är bara en riktig vecka kvar nu av skolan så det gäller att kämpa nu in i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0