I ain't got no iphone

Asså seriöst.. Känner mig sjukt efterbliven, alla har en iphone utom jag! haha. Har ju iofs en Macbook pro men ändå? Aja, kommer förmodligen få en iphone på skolavslutningen. Fråga är bara: Svart eller vit? Personligen så känns jag som person mer svart men det är ju roligare att ha en vit eftersom den är nyare? Hehe, i-landsproblem. Livet är hårt ibland! Eller så kanske jag väntar tills Iphone 5 släpps? Men alla säger att den är fulare och bara har några få bättre funktioner än 4:an. Hmm, vad göra?

I hate my life and I wanna die
I ain't got no iphone.
My heart is breaking, thinking
suicide, I ain't got no iphone.

Haha typ jag eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0