Hotta brudar!

När jag var ute på min vanliga promenad med Nancy så hamnade jag helt plötsligt hemma hos Ebba i två timmar. Blir ju lätt så när man går förbi hennes hus så varför inte hälsa på henne en snabbis liksom? En snabbis som blev två timmar men det gillar vi! Tiden bara flög iväg och den pratstunden vi hade var verkligen behövd! Man fick så mycket viktigt sagt. Innan var jag lite deppig över en grej men nu är jag full av energi, tack älskade kusin!
När jag kom hem så började jag röja upp i köket direkt. Såg ut som en bombnedslag efter min Linda och Mettes bak-dag. Så jag fick städa hela köket i typ en timme medans Joakim peppade, hjälpte till lite och DJ:ade. Vi fick för oss att lyssna på gamla svenska låtar så det blev Magnus Uggla, Markoolio och andra gamla godingar. Men aja, nu blir det sängen och en godnatts sömn. Ha det guld allihopa och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0