HLR och idrottsbetyget

Idag hade vi som sagt hjärt och lungräddning. Jättemysigt att hångla med en docka (MiniAnne) som någon hade haft innan mig. Alldeles slemmig av saliv, haha fyfan! Men nu kan jag rädda liv och minuterna man gör det på kan betyda döden eller överlevande så det är några väldigt viktiga minuter som ligger i ens hand eftersom man kan rädda någon annans liv.
Efter HLR så fick jag veta vad jag skulle få i slutbetyg i idrott. Jag har alltid velat ha ett bra betyg i idrott och jag var jättenervös över resultatet. Björn var också lite lurig och sa "Ja, men jag ska hålla lite på betyget och spara det till sist.." men sedan efter ett tags väntan och några nervösa minuter så så sa han till sist de tre gyllene bokstäverna, M-V-G-! Och han sa att jag hållit MVG-standard egentligen enda sedan sjätteklass så det var lite roligt att höra. Så nu är jag jätteglad som ni kanske förstår! Linda fick också MVG så high five på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0