Fuck off, nu kör vi!

Tänk.. Nu är 1 Juni äntligen här, helt sjukt vad 9:an har gått fort! Känns som det var nyss jag började 9:an? Till hösten blir det gymnasiet. Känns både bra, dåligt, jobbigt, roligt, spännande, läskigt och ja alla möjliga känslor. Det jobbigaste är att jag inte vet vart jag kommer att gå ännu! Kommer bestämma mig innan augusti iaf, antingen blir det en jätteförändring eller en liten förändring, men aja.. Time will tell helt enkelt.
Men nu så ska jag gå och lägga mig! Brändbollsmatchen är ju imorgon så måste vara utvilad. Jag har dessutom träningsvärk efter gårdagens träning (3 timmars aktiv träning) och dagens ganska intensiva dag i skolan. Jag känner att jag måste ta det lugnt inför matchen nu! Men aja, nu blir det sängen! Ha det så bra så hörs vi imorgon. Puss&Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0