Finally is reality better than my dreams

Hey finisar!
Haft en bra dag? Det har jag haft iaf men snart blir det sängen. Sitter just nu här med mina ny införskaffade kläder, känns bra med lite nya saker och snart kommer det ju mer till lilla mig och Tove när mami kommer hem. Wiie, glad tjej! Förresten mamma och Peter åkte helikopter över New York idag, fatta den känslan? Lär vara otroligt häftigt!
Men iaf, Ebba drog för ett tag sedan och vi har haft en mysig kväll med film, skypat med några stockholmare, fulat oss som vanligt med våra internskämt, kollat på videoklipp (t.ex rackartygarna) och bara gottat i oss massor av onyttigheter. Imorgon kommer Linda och Mette hem till mig för att baka inför vårsalongen så det blir nog roligt! Men nu så ska jag umgås lite med tvillingsyster och sedan blir det sängen, sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0