Everything is beautiful but beautiful isn't everything

Kom nyss hem från Broken. Käkade födelsdagsmiddag där för min bonussyster Nikki fyller år. Vi åt tills vi sprack och skrattade så vi dog! Skön kväll. Tove och Nikki drog till Lokalen men jag drog hem istället, måste ut med Nancy, plugga och bara tjocka mig här hemma i soffan, haha. Härligare lördag!
Ska kolla på Eurovision Song Contest också, jag tror Sverige har goda chanser att vinna för Eric Saade gör ett riktigt bra framträdande. Ett land jag som jag annars tycker är väldigt bra är Irland. Det är ett kill enäggtvillingpar "Jedward" som gör ett riktigt bra framträdande och låten är faktiskt bra. Tycker allt annat suger faktiskt! Men de är faktiskt väldigt bra! Sen så tycker känner jag ju en liten förbindelse till dem för att jag också är tvilling, hehe. Jag gillar att dem har en personlig stil och lever ut den.
De är också rätt snygga fast frisyren (Ser ut som ljuslågor?) dem har i framträdandet kan de skippa men alltså, deras ansikten och kropp är mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0