All done and goodnight the earth

DONE! Fan vad skönt asså, obeskrivlig lättnadskänsla.

Medans jag har suttit och pluggat har jag haft en enormt stor lust att springa upp på gymmet och röra på kroppen. Men sååklart så måste jag sitta inne och plugga.. Skönt att ha det här överstökat nu iaf! Mamma ringde dessutom nyss från NY och sa att de hade kommit fram. Fatta vad häftigt att vara där just nu!
Men aja, nu så ska jag springa upp till min älskade lilla familj (Tove och Nancy) och kasta mig i deras famn och prata hemlisar med dem, hihi. Känner mig alldeles liten och barnslig just nu men det får man vara ibland! Ska fråga om Tove vill stöka runt i mammas gaderober också och kolla om man hittar något fint. Kan bli kul! Men ni får ha det så bra allihopa, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0