You can't stop me now

Heysan bloggen!
Idag så blir det en riktigt träningsdag. Idag så har jag åkt 5km längdskidåkning, 1,5 timmes terminator = kötta som fan, ska strax ut med Nancy och sedan så ska jag och Ebba gå på passet "mage, rumpa, lår och spinning" klockan 19:00. Så nu ska jag bränna kalorier och peppa inför beach 2011! Det här kommer fan bli suveränt. Så nu ska jag äta lite fil och flingor innan, sedan duscha (måste fan det), gå ut med Nancy, plugga lite, dra på passet, sedan efter passet ska jag duscha igen och därefter chilla base. Det här blir ju asbra hörni! Men nu måste jag jalla om jag ska hinna med allt så vi hörs mer sen? Bra, bra! Puss.
Nu ska jag träna upp den här degiga kroppen inför beach 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0